Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΤΡΩΣΗ! ΟΥΤΕ ΕΜΒΟΛΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΣΙΠΑΚΙΑ! ΑΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΧΑΣΟΥΝΕ...
Από την άλλη εάν υπάρχει σκοπιμότητα από τους ισχυρούς της γης, να φτάσουμε σώνει και καλά, μέσω του υποχρεωτικού εμβολιασμού σε τσιπάρισμα, δεν αποκλείεται να εμφανιστεί καμιά άλλη, πιο θανατηφόρα αρρώστια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.