Πόσο μεγάλη αδικία υφίστανται οι τίμιοι δικαστές που από την μια βλέπουν την χειραγώγηση της δικαιοσύνης από τους πρόθυμους προς την πολιτική εξουσία και από την άλλη να αντιμετωπίζουν την γενίκευση των χαρακτηρισμών προς το σύνολο των δικαστών και της δικαιοσύνης...
Βόμβα! ‘Ερχονται ξένοι δικαστές, γιατί οι ντόπιοι δεν!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.