Ο ΓΓ του υπουργείου, είναι ο τρίτος στην ιεραρχία του κάθε υπουργείου, μετά τον υπουργό, υφυπουργό-ους, δεν υπάρχει περίπτωση να πήρε από μόνος του πρωτοβουλία, για κάτι τέτοιο.
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Ο ΓΓ του υπουργείου, είναι ο τρίτος στην ιεραρχία του κάθε υπουργείου, μετά τον υπουργό, υφυπουργό-ους, δεν υπάρχει περίπτωση να πήρε από μόνος του πρωτοβουλία, για κάτι τέτοιο.
ΑπάντησηΔιαγραφή