«Είναι
κρίμα , γιατί σήμερα κατόρθωσε ο διάβολος κι αιχμαλώτισε τις ηγεσίες.
Κλαίω την Ελλάδα . Δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο σήμερα . Η Ελλάδα για να
σωθεί , πρέπει όλοι οι ηγέτες της όπου και αν βρίσκονται , να πάνε
εξορία .Να φύγουν , γιατί παρόντες μολύνουν .
Αργότερα,
επισκέφθηκα τον Γέροντα μαζί με έναν φίλο μου σμήναρχο, γύρω στα τέλη
Οκτωβρίου 1993 και του εξέφρασα τηνανησυχία μου γι’ αυτά που συμβαίνουν
από τους κυβερνώντες στην πατρίδα μας. Ο Γέροντας απάντησε : -
(Μαρτυρίες προσκυνητών , Ζουρνατζόγλου, 2006, σελ. 425-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.