Πάμε γερά!
Τους "έχουμε"!
«Φέτος να βάλεις όσα περισσότερα μπορείς!» είπε ο πάτερ τον Στέλιο.
Κι αυτός υπάκουσε!
Αύριο σπέρνει 3 στρέμματα ντομάτα. Βιομηχανική και επιτραπέζια.
Φίλοι και γνωστοί που μπορούν, όλοι παρόντες.
Γνωριστήκαμε μέσω του ...blog!
Από τα θαύματα του διαδικτύου...
«Να είστε σε ομάδα!» προέτρεπε άλλος αγιορείτης γέροντας πριν χρόνια.
Η ισχύς εν τη ενώσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.