ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΑΙΝΕΙ - ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΒΓΑΙΝΕΙ! ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ...
Το τρομερό είναι ότι κανείς δεν ξέρει πόσοι και ποιοι μπαίνουν στην χώρα μέσω του Έβρου, αφού δεν καταγράφονται - υποθέτω σκόπιμα - για να μην τους ξαναστέλνουν εδώ, εφ' όσον αργότερα συλληφθούν στην Ευρώπη, βάσει της Συμφωνίας του Δουβλίνου που είχε υπογράψει ο ΓΑΠ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.