Σελίδες

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

«Ρούμικο!»



Βρέθηκα σε μια παρέα ελλήνων και τούρκων που κατάγονται από τα μέρη της Τσατάλτζας.
Ήρθε ο σερβιτόρος να πάρει παραγγελία κι ενώ οι Έλληνες λέγανε τον ελληνικό καφέ «τούρκικο» από καθαρή ευγένεια προς τους φιλοξενούμενους και οι τούρκοι «ελληνικό» για τον ίδιο λόγο, πετάγεται ένας τούρκος που μιλούσε πολύ καλά ελληνικά και κατάγονταν από τους βαλαάδες της δυτικής Μακεδονίας - εξισλαμισμένοι Έλληνες - λέει «φέρε μου έναν καφέ ρούμικο!» κι εκεί συμφώνησαν όλοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.