ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΦΕΤΙΝΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΠΟΣΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΤΕΣ ΕΧΕΙ ΓΥΡΩ-ΓΥΡΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ...
Ο μεγάλος ηγέτης χαιρετά το αξιοπαθές πλήθος με την γνωστή ...επαναστατική χειρονομία που δεν θυμίζει σε τίποτα την αμερικάνικη καπιταλιστική νοοτροπία..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.