ΖΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΣΥΜΠΑΝ ή ΕΤΣΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΝΑ ΛΕΕΙ
«Προχωράμε στη δημιουργία κλειστών προαναχωρησιακών κέντρων ώστε να ελέγχουμε ποιος μπαίνει και ποιος βγαίνει»
Θα το γράφω κάθε μέρα, μέχρι να εμπεδοθεί :
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΒΡΟ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΑΙΝΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΒΓΑΙΝΕΙ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.